denizslr26 bende çok Tiryaki biriyim. Öğrendiğim gün bıraktım. Sürekli doğum sonrası inşallah icicem hemen diye motive ediyorum kendimi. İlk 3 gün ellerim titretecek kadar kriz geldi onun yerine hemen su içiyordum. Şimdi azaldı o krizler bugün tam 15 gün oldu. Yapamam diyorum çok yazık diyorum böyle motive oluyorum ben. İnşallah bırakabilirsiniz 🙏🏻