Geçen hafta doktor kontrolüne gittiğimde kızım 16+4 haftalıktı kilosu 166 gr’dı. Bu hafta tekrardan gittik yani tam 1 hafta sonra 211 gr olmuş. Sizce artışı iyi mi ne kadar zamanda kaç gr alması gerekir bu konuda bilgi sahibi olanlar yardımcı olabilir mi merak ediyorum?