normalde yoktu diye hatırlıyorum flaşla yüzüme bakarken şok oldum bacaklarım kollarım seyrekleşti ama yüzüme vurmus resmen koyulasmıs ince tüylerimi rengi yanaklarım falan acaba yüz usturasıyla alsam mı herkes cildi yeniliyor nefes alıyor diyor ama cekiniyorum daha gür çıkar mı diye siz bu konuda bişey yapıyor musunuz ağdaya alerjim var kullanamıyorum dogumdan sonra dökülür ya da rengi açılır mı acaba gözüme çok battı bu durum