Kizlar bebegim 18 günlük, sabahtan beri meme reddi ile savasiyorum resmen memeye yaklaştı mı basliyor ağlamaya almiyor memeyi kendini geri çekiyo kasıyo emmiyo nasil düzelicek bu bilgisi olan varmı? Sağıp da versem göğüs yaralarım daha anca geçti acıtıyor manuel el ile sağılan pompalardan. Varmı basina gelen nasil geciyor bu meme reddi olayı? Aç kalmasin diye mama versem mi