mrsssblt Arkadaşlar merhaba. Gaziantep’te Selda hanım’a gidiyordum öneri üzerine fakat en son 3 hafta önce gittiğimde kontrole gel dedi kontrole gittiğimde kendisinin acil bir işi olduğunu o gün gelmeyeceğini belirttiler başka doktora yönlendirdiler aynı hastanede ve 3 haftadır ne zaman randevu diye arasam kendisinin izinde olduğunu söyleyip diğer doktora yönlendirmeye çalışıyorlar.Güvenebileceğim bir doktor arıyorum 3 hafta oldu çocuğu göremiyorum bugün-yarın gelir diye. Yardımcı olursanız sevinirim,teşekkürler şimdiden🙏🏻
Elifee mrsssblt bende doktorumu değiştireceğim şimdi medikal park ta Abdullah beye giden arkadasım aşırı memnun ve adam hakkı da 100 küsür yorum okudum herkes işinin ehli diyor ben bir dahaki kontrolüne ona gitmeyi düşünüyorum
Fatmakck Hatemde Yılmaz Genco var çok çok iyi bir doktor isterseniz internette araştırın ona göre karar verebilirsiniz. Çok yoğun olduğunu da söyleyeyim.
Emily Defalife ta Fatma esin karçin a tavsiye üzerine gittim memnun kaldım yeni gelmiş zaten bi araştırın derim gayet özenli yapıyor işini 👍🏻