MeltemKartal22 merak ettiğim birşey var odaya yemek servisi nasıl yapıyorlar görünüş olarak güzel mi Medıcana nın servisini gördüm cok beğendim
EsraAC Doğumdan sonra odayı süslüyorlar mı ya şerbet gibi ikramları oluyor mu medipolde bilgisi olan var mı
Oykum_ EsraAC 2018 de koşuyolu Medipolde doğum yapmıştım sadece lohusa şerbetini hatırlıyorum kızlar yemek deyince baya. İ düşündüm sanırım yemedigim için hatırlamıyorum 😊
Oznurtopal EsraAC şerbet evet var. Oda süslemesi corona zamani kaldırılmıştı ama şuan bilmiyorum tabi siz kendiniz süsleyebilirsiniz. Yemekte normal şekilde geliyor böyle fotoğraftaki gibi değil
Eda1405 Bende 2019 da yaptım köpük tabakta getirdiler şimdi 3 ay sonra doğumum var inşallah sezeryan doğum fiyatını bide muayene ücretini bilen var mı acaba
Kubrahmet92 Annismervis yaa bende iki yıldır tanışıyorum kendisiyle ☺️ Sezaryanım onunla olucak inşallah iki hafta sınra 🙆♀️
Annismervis Kubrahmet92 benim 18 haftalık,bir evladım var 7 yaşında. O sezaryen olduğu için bu da öyle olacak. Tabi Allah nasip ederse. Gebeliğim riskli geçiyor,bu aşamaya gelebilmek benim için mucize gibi. Benim 8. gebeliğim bu.
Kubrahmet92 Annismervis rabbim sağlıkla aldırsın kucağınıza inşallah 🤲 hepimiz geçiyoruz zorlu yollardan sonu güzel olsun 💐bende 8 yıl sonra kavuşucam allah nasip ederse 🥹 korku panik heyecan hepsi bir arada