Sema_28 yok maalesef devlette tedavi oluyorum aşılamadan öncesinde özelde klomen tedavisi gördüm ama o doktor cok fazla klomen kullandırttı bana kistim cogaldı 6 kutudan fazlası iyi değilmiş ben 12 kutu kullandım. Daha sonrasında başaksehirde sadece infertilite bölümüne bakan bi doktor buldum şuan çok memnunum tedavime orda devam ediyorum tedaviye başladıgımdan beri aldıgım kilolarıda biraz verdim. Aşılama tutma oranı %15 sadece prosüdürü geçmek için kabul ettim tüp bebege gecmek için doktorum yapması gerektigini söyledi. Zaten 4düde tutmadı şimdi beklemedeyim