Gamzeylmaz28 Mervesultan çiğdem hanıma gidiyorum bende çok ilgili ve doktor gibi yaklaşmıyor güler yüzlü
Mervesultan 414118 bende merak ediyorum Çiğdem hanımı,enerjik ve motive eden bi doktora gitmek istiyorum 🌸
Mervesultan Gamzeylmaz28 Çiğdem hanımı merak ediyorum sanırım ona gideceğim ilk,normalde ilk doğumumu seher hanımda yapmıştım,doktorla enerjinin tutması çok önemli ya
Mervesultan Hilal2 Koray bey çok övülüyor daha önce orda erkek doktora gittim biraz beni sanırım erkek doktorlardan soğuttu ☺️
Hilal2 Mervesultan Koray bey hakkında buraya yazsam varya ohooo günlerce yazarım kişilik olarakta muhteşem bi insan ilk çocugum da da ona gittim 2. Çocuğum olucak ondada gidiyorum
dilann22 Mervesultan Çiğdem hanım kesinlikle . Orda her doktora göründüm ama Çiğdem hanım gibisi yok diğerleri hiçbişey anlamıyor