Ben salça sürmüştüm tiksinmişti çok sureklı sürüyordum ama her isteyip açtığımızda sonra bakıyodu salçalı kendı piss dıye kapatıyodu 🙈 öyle öyle bıraktı geceleri gözü bısey görmüyordu ne salça ne bısey bıberonda tutmuyodu bardakla verdim süt öyle alıştı bır hafta uyumadı oynadık felan uyanık kaldı hep sonrasında uyanırdı gece bardakla ıcerdı sütünü uyurdu geri