Ben yeni ayırdım 4 gün oldu ayıralı bebeğim 8 aylıktı hamile olduğumu öğrendim şu an 25+3 haftalık oldum bebeğimde 14 aylık oldu çarşamba günü görümcem bebeği kendiyle götürdü o da kayınvalidemde ikisi çalışıyo çarşamba görümcem izinli perşembe kayınvalidem izinli çarşamba günü görümcem götürdü o akşam sallayarak uyutmuşlar gece pudink vermişler perşembe de kayınvalidem baktı karnını falan doyurdu akşam 5-6 gibi geri bana getirdiler bende hiç emzirmedim ağladı elini sürekli getirip penyemin içine koyuyo istiyo ama yinede vermedim gece sallayıp uyuttum gece 2 de 3 de sürekli ağlıyo süt istiyo ama vermedim kalkıp puding ,eti puf ,kek o tarz şeyler veriyorum tekrar sallıyorum uykusu geç geliyo uyumak istemiyo ama ısrarla sallıyorum bugün dördüncü günümüz geceleri uykusuz kalıyorum ama biraz alıştı elini yine getirip göğsümün içine koyuyo oynuyo sonra kafasını göğsüme koyup uyuyo sürekli kafasını göğsüme koymaya başladı bebeğimde artık biliyo ağladığında bile süt vermediğimi o yüzden artık ağlamıyo sadece eliyle oynuyo uyuyo bakalım bundan sonra nolucak ben bu şekilde bıraktırdım