Kızlar 1hafta önce canımı zor bela kurtararak sezeryan doğum yaptım ayağı kalktım yürüyorum herşey buraya kadar normal dikişlerimde çok şükür iyi ama dikişlerin sağ üst kısmı yani çatı kemiği denilen yerde acı mı desem sızı mı bilemiyorum öyle bişey var ve bana çok acı çektiriyor yaşan var mı sebebi ne olabilir ? Devlette doğum yaptım doktorum tam bir Azrail ona bişey sormak istemiyorum korkumdan yanına gitmeye bile cesaretim yok biliyorsanız yardımcı olur musunuz ?