Zehzek Merhaba canım anneler işim dolayısıyla doğu ilindeyim ve doğumumu nasipse zonguldak ereğlide yapmak istiyorum ama ne bir doktor ne bir hastane hiç bir fikrim yok tecrübesi olan annelerden doktor ve hastane önerisi rica ediyorum 32+5 teyız şimdiden teşekkürler❣️
Nazs61 Zehzek devlet Hastanesi’ne gidiyorum. Bende çok merak ediyordum. Buradaki doktorlari tanımıyorum bu yüzden hepsine randevu aldım baktım. Yorumlarla birlikte en son gittiğim Füsun hanım ile devam etme kararı aldım. Çok ilgili ve bilgi veren bir doktor. Tavsiye ederim..
Mlkkrcn Benm bir akrabam Anadolu hastanesinde doğum yaptı, sezeryanfı, kapama sırasında gazlı bez unutmuslar, davalıklar 4 5 yıl oldu ama, bu olay olalı.
Mlkkrcn Mlkkrcn karaciğerinin büyük bir bölümünü aldılar. Ben zonguldakta oturduğum için buradakiler biliyorum ama ünv dopurabilirsin bence eğer gelebilirsen
Zehzek Mlkkrcn yaaa Zonguldak olmaz heralde çok sorun olur ereğlide olması daha az külfetli olur bana
Zehzek Mlkkrcn yaaa Zonguldak olmaz heralde çok sorun olur ereğlide olması daha az külfetli olur bana
Zehzek Nazs61 teşekkür ederim bende büyük ihtimal ına gideceğim arastrdım iyi diyorlar siz normalmi sezaryenmi istiyorsunuz
Nazs61 Zehzek benim ikinci doğumum olucak allah nasip ederse. Herşey yolunda giderse normal doğum istiyorum. Siz Ereğli’de mi yaşıyorsunuz?
Zehzek Nazs61 eşimin ailesi ereğlide yaşıyor o yüzden çok bilmiyorum orayı ecomar anadolu bıde devlet imkanım varmış ama devlet korkutuyo benım doğu işinde görev yapıyorum burda devlet hastaneleri cok vasat orda nasıl olur bilemiyorum:(
Nazs61 Zehzek ben İstanbul’da yaşıyordum. İstanbul’a göre burdaki devlet hastanesi bana Özel gibi geliyor. Yanlış mı düşünüyorum bilmiyorum. Ailemden devlette doğum yapan da oldu odalar vs gayet güzel yanı. İnşallah gönlünüzce olur 😇
Dilkup Nazs61 tek kişilik odalar da varmış sanırım neye göre tek kişilik oda veriyorlar biliyor musunuz acaba
Nazs61 Dilkup başka bir yerde de ücretli olarak talep edilebilir diye duymuştum. Bende onu öğreneceğim inşallah. Doğuma yakın sorarım herhalde 😇