Mavi11 Elmalı kurabiyeyi buzlukta nasıl saklayabilirim ? Pişirip mi yoksa şekil verip pişirmeden mi ? Ve ne kadar süre saklanır ?
Dilaraortacc1 Mavi11 pisirince koyuyorum donmus olduğu icin bi süre tutmuyorum aylar sonra bile çıkardığım da tadı aynı oluyorn❤️
2022bebeki Mavi11 Pişirip tamamen sogutup pudra şekeri eklemeden buzdolabina uygun sert bir kaba koyuyorum. Çıkarınca da buzu eriyene kadar dokunmayip bir firt istiyorum firin ya da mikrodalga tercihinize kalmış hiç anlasilmiyor🤗
sinoli Mavi11 Pişiripte koyabilirsiniz, şekil verdikten sonra bir tepsiyle dondurup poşetleyip daha sonra pişirmek için de kaldırabilirsiniz bence hangisi kolaylık olursa size 🥰
guzelanne01_ Mavi11 hayır canım pişirme yıllardır yaparım fırın tepsisine diz buzluğa at donsun poşetle çıkardığın gibi pişir pişirip atarsan tadı kaçar Hep böyle yaparım
Dilaraortacc1 Mavi11 rica ederim buzu cozulene kadar hiçbir şekilde elleme o zaman olmuyor cozulunce bi de ben mikrodalga da isitiyorum yeni pişmiş gibi oluyor
Mavi11 Dilaraortacc1 2022bebeki sinoli airfryer da ilk defa pişirip denedim cok güzel oldu kalanları buzluga pişirmeden attım yarın poşetlerim buzlukta unuttum 😁 yataktan da kalkasım hiç yok şuan 😁🙈
YagmurAnnesi Mavi11 ben pişirip saklama kabına koyuyorum. Hiçte bir şey olmuyor. Tadı gayette lezzetli. Poşete koyma koku sinmesin. Saklama kabına koy