Rukiss35 Merhaba kızlar ben 12 aralıkta aşılama yaptım 21 aralıkta ise beta hcg bakıldı negatifti ama hala adet olmadım adetimin üstünden 1 hafta geçti. Aşılamadan sonra başına gelen oldu mu?
Deletedmom_85 Rukiss35 aşılamadan 9 gün sonra baktırmışsın yani betaya. Neden 14.gün tekrar vermedin canım? Belki 9.gün çıkmadı tekrar kan vermelisin. Hiç gebelik testi yaptın mı?
Jaleisik Benimde 3 gün gecikti sonra adet oldum canim progestondan dolayı sandım ama onunla alakası yokmuş doktora soyledinmi