Ilay-1 Arkadaşlar adetimin 14. Günü adet gibi kasık ve bel ağrısıyla kanamam başladı dün gece acile gittim yumurtlama döneminde olabiliyor 1 gün sürer geçer dedi ama dhada çoğaldı varmı böyle birşey yaşayan