Tosbikkk bence karacadan alacaksanız hiç almayın daha iyi. Bir defa aldıktan sonra ilgilenme 0 asla ve asla mağazasının önünden geçmeyin.bben elektronik aletlerimi ordan aldım. 1 yıllık evliyim tost Makinesinin dış renkleri dökülmeye başladı. Caycanin vidası çıktı yaptırmaya götürdüm ilgilenmediler.