canim ben 2019 da acilmam sanci olmadigi icin normal dogum yapicam diye sabah 9 da suni sanci verdiler aksam 6 ya kadar ancak acilmam olmus acikcasi suni sanci gercekten sancili ama ozel hastene de idim esim ailem yanimdaydi bu arada epidural igne vurulmasi icin en az 4 cm aciklik olmasi gerekiyor benim zor acilmam oldu ins sizin cabuk acilir sonra igne vuruldu igne sinek isirigi gibi inanin anlamadim belden asagi ayaklarin felan uyusmuyor yuruyorsun ama sadece aci yok ama dogum yaparken ki esnada azicikta olsa hissediyorsun ben kizimi kucahima alamadkm oksijensiz kalmisti baska ile hastaneye yatirildi simdi ikinciye hamlieyim kesinlille sezaryab olucam doktorumda konustum yadirgana olabir ama olanli sezaryan olucam ins sizin kolay ve guzel gecer