fdm12 Kızlar sancılar ne alemde doğuma az kaldı benim doktor heran gelebilir diyo yalancı kasılmalar var ama sancım yok daha erken zatende devlet takipliyim 🤗
34_34 fdm12 benımde gece uyurken çok hareket ediyor bırseyler yapıyot ama uyuduğum için anlamıyorum lav kalkıyorum gece ozaman sağa sola çok dönüyor bazen kendını biyere topluyor bunlar mı yalancı sancı oluyor kasılması
Lizbonn fdm12 37. Hafta erken kabul edilmiyor 3 sene önce 37+3’de doğum yapmıştım hiçbir sorun da yaşamadık :)
34_34 fdm12 eskıden sadece sağdaydı şimdi daha çok yürürken dışarda çok rahatz edıyor tek çıktığım zaman korkuyorum
Rojinnur fdm12 bende de bolca kasılma var 2-3 cm açıklık var dendi en son. Ama sancı VS yok hoş sancı nasıl bisey onu da bilmiyorum ki 🥺🤣 nereden hissedilir nasıldır VS dye