denizmanzarasi Kızlar 18.haftamızdayız çok şükür ama 1 haftadır böyle sanki kalbim çok hızlı çarpıyor gibi hissediyorum sizde de oluyor mu? Tansiyonum falan normal çıkıyor anlamadım
2309 denizmanzarasi 14+6 benimde iki gündür öyle yarın kontrole gideceğim kalp çarpıntısı beni tedirgin ediyor
Elfelf0 denizmanzarasi oğlumda oldu ilk haftalardan sona kadar doğumdan uzun süre geçmedi azaldı 2 kez kardiyoloji ye gİttim herşey temiz çıkıyor gebeliğe bağladılar. Bu hamilelgm de yine başladı gece uyuyamadim çok hızlı ve düzensiz atıyor gibi
denizmanzarasi 2309 benim kontrol günüme daha var siz gittiğinizde sorun bakalım ne diyecek doktor buradan da yazarsanız sevinirim 🌸
Elfelf0 2309 oğlumda oldu ilk haftalardan sona kadar doğumdan uzun süre geçmedi azaldı 2 kez kardiyoloji ye gİttim herşey temiz çıkıyor gebeliğe bağladılar. Bu hamilelgm de yine başladı gece uyuyamadim çok hızlı ve düzensiz atıyor gibi ..
Minikoveannesi O haftalarda benim de başladı. Son haftalarımdayım hala devam ediyo. Doktor çok normal demişti. Sola doğru yatıyorum biraz rahatlatıyo.