Kızlaaar dün görüş günümüz dü. Normal de bugün 27+6 yız ama doktor 3,4 gün geride bebiş dedi. Ve kordonla ilgili bir sorun varmış yani kordon olması gerektiği yerden değil de bebeğe başka bir taraftan gidiyormuş bebeğin gelişimini ilerleyen dönemde etkileyebilir dedi. 37. Haftada muhtemelen bebeği alırız dedi. Üzüldüm bi yandan. Bi yandan da doktor bazı bebeklerin dışarda olması anne karnında olmasından daha iyi dedi. Gelişimi güzel dedi şubat sonu gibi doğum olur büyük ihtimalle dedi. Küvez de kalır mı diye sordum büyük ihtimalle kalmz herşey tamamlanmış oluyor ama gidişâtına göre kalması gerekirse elbet koyacağız dedi. Benim gibi olan var mı aranızda? Hazırlıklarınız falan ne durumda ☺️🤷🏻♀️