Normal doğum yapamayınca sezaryana dönüyolarmış ya açıklık kalmaması için eğer doğuramayıp sezaryana çevirirlerse doktoruna mutlaka alta da dikiş atmasını iste dedi bi arkadaşım ay kafam çatlıcak zaten sezaryan istiyodum zor ikna oldum normale 39+4 ve doktorum bir iki hafta daha gelmez gibi duruyo yüzünü görmemem lazım ama hala ultrasonda görünüyo dedi strese girdim iyice dikiş olayını aydınlatacak biri var mı bi de kesmeye gerek kalmadan kendi açıldı ve doğdu diyelim o zaman da dikiş atıyolar mı alta kusura bakmayın ilk bebek acemilik😔