ftmaadgzl maalesef öyle oldu 😏 kadın doğuma da zam geldi çok şikayetçiyim bu durumdan ben sezer filiz Erdal’a gidiyorum şuan için normal doğum 6 bin sezeryan 5500 muayne 300 TL. Lakin Ocak 1den sonra tekrar yeni zam yapacaklarını belirttiler ve ben Ocak 15-20 gibi doğum yapıcam bu zamdan 15-20 gün için etkilenmek istemediğimizi konuştuk ama yok hastane adı değişti yok böyle. Zaten yeni zam getirdiler ona tamam diyoruz ama niye 15-20 gün kala doğumuma bu zamdan etkileniyim bi sağ Salim doğurmak nasip olsaydı inşallah 😏😏😏😏