Tprknazli Kızlar göğüs ucu kremi ve bebeğe pişik kremi hastane çantası için almalı mıyım yoksa sonrası için gerek duyarsam mı alayım tek eksiğim onlar kaldı 39+4 şuan🥰
Byrvo Tprknazli dogumdan bir ay önce kullanmaya başladım göğüs ucu kremini lansinoh kullanıyorum hastaneyede götürdüm bebek tam tutamadığı için hafif acımalar oldu hemen sürdüm geçti. Pişik kremi olarakta bepanthol kullanıyoruz memnunum
mysweetbabyy Tprknazli gayet guzel bir de size tavsiyem su an ayva mevsimi çekirdeğini jel yapın onu sürün ben o şekilde yaptım dogum öncesi hic yara olmadi
Tprknazli Byrvo ay Allah razı olsun göğüslerim çok kurudu ve karardı normalde pembeydi hamilelik öncesi korkuyorum kuruluktan alıp kullanayım o zaman bir an önce hazırlasın kendini bebeğe
Meloo14- Krem kullanirsak gümüş kapak almak gerekir mi yada tam tersi kapak alırsak kremi sürmeye gerek var mı?
2022bebeki Meloo14- Krem yara önleyici, gümüş kapak yara tedavi edici ikisi farklı şeyler diye biliyorum