kızlar aranızda 153ü arayıp belediyeden anne paketi alan var mı? sanırım faturalarda bi süre indirim oluyormuş dogumdan önce anne icin hastanede giymeye kıyafet bebek bişeyleri gönderiyorlarmış tam içeriği bilmiyorum arayan alan oldu mu aranızda hosgeldin bebek kampanyası dısında o dogumdan sonra ki bir şey cunku bunu öncesinde veriyorlarmıs