Başından beri numarasını vermek istemedi. Dişlerimi fırçaladığımda diş etlerim kanıyordu, kendisine yüz yüze sorduğumuzda hamilelikle ilgili dedi. Bir kaç hafta sonra birden bire ağzımdan çok yoğun bir kanama geldi, ciddi bir miktarda haliyle çok kibar bir üslupla durumu açıklayıp bilgilendirmek, ayrıca ne yapmam gerektiğini sormak istedim. Takipli hastasıyım bilmek ister diye düşündüm. Mesaja verdiği cevap '‘ Gebelikle alakalı değil ’‘ oldu. İlk sorduğumuzda gebelikle ilgili dediği ve iki yorumunda farklılık olduğundan dolayı haliyle o korkuyla neyle alakalı peki hocam diye sordum. ’‘ Benim yorum getirebileceğim bir alan değil ben kadın doğum uzmanıyım yaaa’‘ diyerek iğneleyici konuştu. Halbuki sadece geçmiş olsun, isterseniz bir diş doktoruna görünün diyebilirdi. Ben yine alttan aldım, uzmanlık alanının farkında olduğumu ama ciddi ve acil bir şey olduğu için ki takipli hastasıyım bilmek ister diye düşündüğümü bu sebeple kendisine yazdığımı iletirken, ’‘İşte bu yüzden numaramı vermek istemiyorum’' diye inanılmaz kırıcı, sert bir üslupla hiç beklemediğim bir mesaj attı. Bebeğin hareketlerini merak bile etmedi. En can alıcı nokta ben bir süre sonra tekrar kendisine mesaj attığımda, beni engellediğini fark ettim. Çok büyük bir şok yaşadık. Hiç bir açıklama yapmadan başka bir doktora yönlendirmeden takipli hastasını engelleyen bir doktordan bahsediyoruz. Acil bir durumum olup kendisinden dönüş bekliyor olabilirdim, engellediğini fark etmeyip bebeğimin hayatı riske girebilirdi. Özel hastane doktorlarına çevremizde ki gebeler akıllarına takılan her noktada soru sorulabiliyorlar ya saçımı boyatabilir miyim diye soran arkadaşım oldu benim. Söyler misiniz ağzımdan oluk oluk kan akıyor. Bunu doktoruma sormayacağım da neyi soracağım ? Biraz ilgi bekliyor olmasını istemeseydik zaten devlete giderdik değil mi ? Konuşmalar herşey elimde belgeli. Hamile hastasının psikolojisini mahvetti. Tüm hukuki yollara başvuracağım. Maddi manevi gereken herşeyi yapacağımı bildiririm. Öyle kolay değil bir hamileye bunları yaşatmak. İlgilenmek mesaj atmak istemiyorsanız devlette doktorluk yapınız, ki onlar bile çok daha ilgililerdir emin olabilirsiniz. Mesajla ulaşmak istemiyorsanız yada terslenip hiç bir açıklama yapılmadan engel yemek istiyorsanız buyrun gidiniz. Beylikdüzü-Esenyurt Kadın Doğum Uzmanı önerilerinizi bekliyorum.