Nur_19 Çayırova/Kocaelide oturuyorum, 1,5 yaşnda oğlum var o doğduğunda bi sepet hazırlayıp getirmişlerdi. Bir de hamileliğin son 3 ayı ve doğumdan sonra ilk 3 ay 20 şer tl süt parası yatırdılar.
Şimdi tekrar hamileyim tek seferlik 450 tl süt parası yatırdılar. Bazı Marketlerde istediğimi alabiliyorum. Yine sepet gelir herhLde 🙃