ayseeray1 Merhabalar 16+3 haftalık gebeyim,varis var ve agri yapiyor, hamilelikte hangi varis çorabı iyi ,kullananan var mı..
Rumeysa_2018 ayseeray1 geçmiş olsun banada doktorum 18 haftalıkken mutlaka giymelisin dedi ama önerdiği markalar aşırı pahalı birde giymek işkence gibi biliyorum açıkçası giymedim şuan 28 haftalık hamileyim çok ayakta kalmamaya gayret ediyorum dikkat ediyorum 🤭yinede ağrılarım var zonklama şekilde
mysweetbabyy ayseeray1 kalp damara gitmeniz gerekiyor o yaziyor hangi basınçta kullanmaniz gerektiğini ayrıca kullanmazsaniz pihti atabilir ihmal etmeyin bana öyle söyledi doktor
323832 ayseeray1 benim ilk gebelikten pihti gecmisim var normalde varislerim yoktur ama kalp damar cerrahi orta basınçlı varis corabi onerdi 10.haftadan beri kullaniyorum suan 22+4 olduk onun onerisi ile bir marka aldım medi duomed baya da para odedim o zaman 660 lira falandi ilk baslarda zorluyordu ama suan baya alistim hic yok gibi artik ben cok rahat ettim surekli hareket halinde olsamda ağrı sızı olmuyo kalp damar cerrahı bunu kullanmakla kendine yapabilecegin en büyük iyiliği yaparsın demisti
Mrv5746 Ben aldım kullanıyorum artmasın diye malesef sağlık olunca insan parayı önemsemiyor gıymek zor ama alışırsın zamanla