Karman34 Merhaba kızlar hastane çıkışı için nasıl bir model tercih ettiniz ? Nereden aldınız paylaşırmısınız fikir olsun 📸
Edafmo Karman34 ben 1 tane 5li set aldım ebebekten kuzulu bşr model☺️ bir de bu şekilde 10lu isimli var
1Gunes Karman34 ben 10 lü pierre cardin marka aldım. Içime sindi sade unisex model bebeğim zaten erkek ilk gebeliğim.
Esracaa1 Karman34 1 tane temiz güzel içime sinen bi takım alsam yeter bence dediğiniz gibi 1 kere giyecek sonuçta isimli yaptırmak da istemiyorum
Yarenn92 Karman34 Amazon’dan almıştım 2 ay önce şimdi baktım fiyatta değişme olmamış çok teşekkür ederim canım
Karman34 Meleklerimm11 bende bu ponponlu şapkası tavşan kulaklı olandan bir tane alacağım da diğerine karar veremedim 😂