11+4 mide bulantısından o kadar bıktım ki. Psikolojim bozuldu o kadar bunaldım ki. Hiç mide bulantısı yaşamayanlar varmış. Prilam adında bulantı ilacı verdi doktorum hiç faydası yok. Tam tersi içince daha çok midem bulanıyo. Su içemiyorum. İçersem de sadece soğuk buz gibi su içebiliyorum. Hayattan soğudum.