Derya5555 HANIMLAR MERHABA 2 AY SONRA DOĞUMUM VAR SADECE BEŞİK ALMAK ARABA AYRI ALMAK MI YOKSA BU SAYFADAKİ GİBİ SET ALANLAR VAR MI ??? Memnun musunuz lütfen fikir istiyorum acil….
Melisssssss Derya5555 benimde daha var doğuma ancak bende oda istiyorum da böyle set olarak istemiyorum kalitesi düşük olabilir belki