uykusuzbirben evet genelde memnun kalmıyorlar, aslında Erzurum’a medicana,acibadem gibi hastaneler gelecekti sözleşmeleri falan fes ettirdiler diyorum ya buhara tam bir mafya, belediye ile anlaşmışlar belediye izin cikarttirmiyor başka hastaneye sırf buhara için. Allah ıslah etsin hepsini