Normalde sağlık ocağına takipliyim 2 kere de devlet Hastanesi’ne gittim ilkinde meram tıpa gittim kalp atışı dinlemek için diğerinde de 15 temmuza gittim. Doğuma kadar fazla hastaneye gitmemiş olsam doğum anında istediğim hastaneye gidebilir miyim öncesinde takipli olmak zorunda mıyım yardımcı olur musunuz? Takipli olmamış olsam doğuma almazlar mi?