mrvsrcn Sema_28 ya aslında doktorum teklif etti düşündüm kafam karıştı sonra çünkü bizde sperm problemi yok ve aşılama ile doğal gebelik oranı neredeyse aynı. Bir süre daha bu şekilde deneyip tüp bebek yaptıracağız direkt, inşallah gerek kalmaz bakalım
mrvsrcn Sema_28 Rahim filmini tıp fakültesinde yaptırdık canım ücretsiz sperm testi de 4 kere verdik bi kere özel klinikte diğerleri devlette
Arya_ylmaz mrvsrcn 10 günüm bugün ve test yaptım pozitif çıktı 3 gün öncede leke geldi kan gibide çok az ben şimdi napim iğne etkisi dicem kan gelmez şaştım kaldım
mrvsrcn Arya_ylmaz yaaaa çok sevindimmm, tebrik ederim hayırlı olsun. Rabbim bana da yaşatsın inşallah. Sağlıkla ilerlesin