Elifkorler_16 ben doğum yapalı uzun süre oldu ama doktorum Hatice taşlı idi hâlâ duruyor mu bilmiyorum sezeryan oldum kendi isteğimle ve çok iyi doktor hiç olumsuz konuşmadı moral bozmadı yani en dikkat ettiğim şeydi spinal oldum sonrasında çok ilgiliydi odaya alınır alınmaz korse taktılar yürümek daha kolay oluyor hemşireler de güleryüzlüydü uyuşukluk geçmeden karnıma bastırdılar bişey hissetmedim ben çok memnun kalmıştım şansım olsa yine ona giderdim maalesef başka şehirdeyim 4 sene olduğu için fiyat bilmiyorum inşallah vardır bilenler