baharalude Duru- Ben gidiyorum canım Dünyam hastanesine. Muayene ücreti şu an 380 civarı. Doğum için de şu an ki fiyatı 9bin ama devamlı artıyor dedi doktorumuz. Daha 2 defa gittim. İki farklı doktora. Orda devam edicem inşallah. Doktorları tavsiye edebilecek kadar tanımıyorum ama kime sorduysam önerilen iki doktor vardı, onlara gittim.
Yasemintolga58 Duru- ben Züleyha hanıma gidiyorum gayet çok güzel ayrıntılı anlatıyor benim ikinci gebeliğim ilkinde çok iyi bir doktora gittim ama Züleyha hanimgibi anlatana denk gelmedim
Duru- baharalude cevabın için teşekkür ediyorum canım . bende başka hastaneye gittim fakat oraya devam etmek istemiyorum. Aynur hanım mı acaba ?
baharalude Aynur Simur ve Züleyha Güzel doktorlar (en çok duyduğum çevremde) Ve gerçekten normal doğumu çok destekliyorlar. Ebeleri ve kendileri çok ilgililer. İnstagramdan gördüğüm takip ettiğim ve insanlardan duyduğum kadarıyla. Sana tavsiyem instagramdan ikisini de takip etmen. Orda paylaştıkları çok rahatlatıyor, fikir edinmene yardımcı olur
Duru- baharalude cevabın için sağol canım . İkisinede instagramdan baktım ama instagramda herşey güzel görünüyor 🙂 ancak birebir tecrübe edenlerin yorumunu merak ettim. Benim ikinci doğum olacak inşallah. İlki sezaryen ssvd istemiyorum aslında bakalım hayırlısı.
Papatya- Ben ilk dogumumu Züleyha güzelde yaptım gercekten ilgilinormal doğum için uğraşan bir doktordu ama hemşireler doğumdan sonra ilgisiz di emzirmeye yardımcı olmamislardi şimdi ikinci gebeliğim gene gidiyorum ama bu sefer doktor hanımla direk konuştum çözüm bulmasını istedim not alıp ilgilenecegini söyledi ücretleri 2 sene de aşırı artmış ama herşey arttığı için malesef
Duru- Papatya- benim ilk önceliğim doktor takibi güzel yapıp detaylı anlatması . Açıkcası doğum sonrası çok beklentim yok yeterki güzel, sağlıklı bir doğum olsun.
baharalude Nerde memnun kalmadınız? Şu an Aynur hanıma devam ediyorum, instagramdan çok fazla normal doğum, kesisiz dikişsiz doğum, sezeryan sonrası normal doğum paylaşıyor. Açıkçası şimdilik beni bunlar cezbettği için Aynur hanıma devam edicem
Duru- baharalude Hümaya gittim dün bir bilgi öğrendim acile giriş yaparken normal ücret değil ekstra ödeme yapıyorsunuz . Aynur hanımı takip ediyorum sanırım muayene için ilk onu deneyeceğim
Gamze-gmz baharalude ilk dogumumu onda yaptim kesisiz dikissiz suni sancisiz oldu doğumun simdi 2mye gidiyorum kendisine
baharalude Duru- Evet gerçekten instagramda her şey güzel görünüyor :) Rabbim gönlüne göre versin, doktora devam edicem tecrübelerim olursa yine paylaşırım ☺️❤️
Papatya- Duru- yani herşeyi çok açık seçik anlatan biri degil aslında siz ne sorarsanız cevaplıyor biraz siz yonlendiryorsunuz gibi bana göre normal doğum için uğraşan bir doktor benim tekrar tercih etme nedenim o ve guler yüzlü ilgili olması
Gamze-gmz ilk bebegimi aynur Simur da yaptım normal ve cok guzel dogumum oldu cokcok memnundum ebeler hemşireler oladar dakin tatliydi ki simdi 2.ye hamileyim yine ona gidiyorum.kesinlikle tavsiye ederim. muayene indirimli 380 veriyoruz biz . doğumu daha konusmadim