Şu anda adet olcam gibiyim aynı. Ağrım yok ana hissim var . bide sabah namazına bacağıma kramp girdi. Her yerim dökülüyor bu sabah. Dün enerjik uyanmıştım bugün yorgunum. hamile olmasam adet oldum olcam derdim bağırsaklarımda gurul gurul çalışma var . Böyle pırt yapsam rahatlicam gibi yapıyorum ama rahatlayamiyorum . Adet olcam zaman böyle olunca sıcak tutuyordum kendimi yatakta yatıp dinleniyordum aynen öyle yapıyorum. Arada da rahmime baskı oluyor. Bu doğum habercisi mi oluyor
Bugün doğurur muyum?