Roxymila Merhaba arkadaşlar, son birkaç haftadır eşimde de bendede bir kırgınlık var ilaç vs kullandık son olarak kuru öksürüğüm var şuan ve birkaç gün sonrada sezeryan olacağım. İlaçsız olarak bir tavsiyeniz varmıdır?
Binnur-cam Roxymila ıhlamur kuşburnu yap iç canım yada sıcak suya limon sık iç boğaz pastili kullan bana doktorum kullanabilirsin demişti salgın var herkes hasta cok geçmiş olsun
AngelKalkan Roxymila geçmiş olsun canım . Ballı süt içebilirsin öksürüğe iyi gelir boğazı yumuşatır . bişe soracağım , böyle hasta olunca sezeryan a almıyorlar diye duymuştum alıyorlar mı almıyorlar mı
Roxymila AngelKalkan teşekkür ederim deneyecegim🙏 bu sekilde bir durumdan dolayi alinmadigini duymadim hic doktorumda oyle birsey soylemedi ama insallah yoktur🙂
Ymrdmr Doğuma girmeden çok hasta olmuştum aşırı öksürük vardı yinede aldılar sezeryana bana bı karışım yaptılar ameliyathanede doğumdan sonra hicbirseyim kalmamıştı öksürük falan doktora söylersen onlar hallediyo canım geçmiş olsun
Roxymila Ymrdmr karışım derken serum mu yoksa nasıl birşey hatırlıyormusunuz doktoruma söyleyeyim bende 🙂
Ymrdmr Roxymila canım serum taktılar valla ameliyathanede doktor şu bizim antibiyotikli karışımdan yap dedi hemşireye içeriğini bilmiyorum oksurmemem gerekiyomus ameliyat bitip ben yukarı çıktığımda hiç biseyim yoktu bı sor doktoruna muhtemelen bilir 😊