story Elfdgm2023 çok sevindim sizin adınıza kim bilir siz nasıl mutlu olmuşsunuzdur ☺️ Rabbim sağlıkla huzurla kucağınıza alıp büyütmeyi nasip etsin 🤲🏻
Elfdgm2023 Ebrlmmmm oyy maşaAllah bizede 2 transfer edildi bakalım ultrasonda belli olacak 2simi tuttu teki mi☺️
Sinan35eda Elfdgm2023 bende yaptım çıkmadı 🥺🥺 sağ salim alın adet kaç gün geciktikten sonra yapayım yeni yaptım çıkmadı da ama belirtiler var adetim düzenli olurdu benim
Ebrlmmmm Elfdgm2023 kaçıncı gün embriosu ki ? 5. Gün olanlardan 10. Gün istiyorlar kanı sonra da 12. Günü istiyorlar sağlıklı ilerliyor mu diye. Seninki farklı mı ?
Erva123456 Elfdgm2023 coo sevindim adınıza bana da dua edin olur mu benimde bi ogkum var ve bi evlat daha istiyorum Rabbimin izniyle.Saglikla dogsun kuzunuz
Mericico Elfdgm2023 hayırlı olsun Rabbim tamamına erdirsin inşallah bende cumartesi ovülasyon testi ile öğrendim sonuçta güzel tüp bebek benim de 2 tüp bi aşılama bu 3 ncğ inşallah kucamıza alırız