Ebelik sayre inanır mısın bende 40+2 de doğum yaptım hatta buraya yazdım doguramıyorum diye o gece doğum yaptım insaAllah sende bugün sancı olirda doğum yaparsın
Mustafayigitvebeytugannesi sayre benim iki tane ikiside gündüz geldi biri saat 12.30 diğeri 13.30 ama suni sancıyla oldu doktor heralde gündüze ayarlamış doğumumu 😂😂 bunu bilemicem kendi sancim hiç olmadığı için sancıyi da bilmiyorum 😂😂😂
SutlacimiYedimmiBen sayre iki dogumumda sabah saatlerinde basladi ilkinde sabah 5te suyum geldi aksam 5 bucukta dogdu. Ikincisinde ise yine sabah 5te sancim geldi 3saat sonra 8 bucuga doğru dogdu.