Yesimm03 iğneni vurulduğun sürece sıkıntı olmuyor kuzum, ikinci gebelik için birinci düşüğünden sonra da vurulman lazım onu vurulursan sorun olmuyor bir de gebeliğinde 27 28.haftalarda vuruluyorsun sorun olmuyor, bend iki kere düşük yaptım öncesinde ama doktorum bunun uyusmazlikla alakalı olmadiginu söyledi sonrasında kanımda pıhtılaşma olduğu çıktı, şimdi pıhtılaşma için iğne kullanıyorm çok şükür sorun yok simdilik