incinur0102 Gres ben ilk doğumu devlet hastanesinde yapmıştım,daha önce hastaneden bilgi almamistim süsleme yapılabilir mi diye,kendim evden balon gibi bir kaç süs eşyası koymuştum yanıma ama süsleme yapmama müsade etmediler bize