Kızlar tam olarak 39 haftalık hamileyim iki cm açıklık, nişan gelmesi oldu. Son bir haftadır akıntılarım fazlası ile arttı. Doktor randevusuna en son çarşamba günü gittim bu şikayetlerimi o gün anlattım ama üç hafta önce gittiğimde suyum azalmıştı ama problem etmememi istedi. Karın kalıbım dar. Şimdiki sorunum ve sorum ise son iki gündür ağırlarım sancılarım hem aralıklı oluyor hem belirsiz oluyor ama şuan sorarsanız 3-4 bilemedin 5 dk ya bir en fazla 10-15 sn arası kasık ve karnımın yan bölgeleri ağrıyor. Bazen duramıyorum karnım davul gibi sertleşiyor böyle olduğunda. Uyuya kalmışım yarım saat önce gözlerimi bir açtım ki ıslaklık fark edip hemen ayağa kalktım ki pijamam iç çamaşırım ıslanmış fazlası ile. Direkt annemi kaldırdım (annemgilde olduğum için) anneme söyledim ağrın sancın var mı şimdi dedi pek yok 5 dk bir gelip geri gidiyor dedim karnıma vs baktı sorup duruyor aynı odadayız korkma vs diye teselli ediyor ama ne çare ilk gebeliğim olduğundan korkuyorum ne olacağını bilmediğim için. Geçtiğimiz akşam da iç çamaşırım az da olsa yarısı ıslanmıştı ama nedenini bilemiyorum işte.? Sizce bir şey olur mu? Ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz çok endişeliyim… 🥹🤲🏻