Merhaba kızlar☺️7.ayımda başka bir doktora gıdıp renklı ultrason ıstesem bebegımı net bir şekilde gorebılır mıyım yada renkli olmasa bile bebegımı nasıl görürüm benim gıttıgım doktorun makınesı çok eski bebegımı tam anlamıyla goremıyorum bile siz nasıl görüyorsunuz merak ediyorum ona gore ben de ıkı doktora gıdeyım günüm geldıgı zaman 🙏