Kızlar 17 haftalık gebeyim henüz 2 li test yaptırdım (düşük risk çıktı )sadece 3 lü veya 4lü test yaptırdınız mı doktor bana bişe demedi ama aklıma takıldı detaylı ultrason için randevu al dedi sadece devlet hastanesine gidiyorum bu ara teşekkürler 🫶🏻🙏🏻