Nermin1o Emine_820 benimde pembemsi kanama olmuştu hemen doktoru aradım progestan verdi içince kanama geçti bebek yerleşme kanamasıymış olurmuş yinede dikkat edip doktorunuza durumu bildirin
Esved Selinactr ilaç bitene kadar kullandınız mı acaba , doktor bana da verdi 2 kutu şeklinde fitil olarak kullan dedi , siz nasıl kullandınız acaba
Emine_820 @“Nermin1o” teskekur ederim aradim doktorumu yarın sabah gel dedi sabahı bekleyeceğim suanlik bi daha olmadi
Ezgikiran benim 10. Haftada oldu progestan verdi size de verir onunla geçiyor kendinizj yormayin is yapmayin
Emine_820 Ezgikiran yapmıyorum aslında dikkat etmeye çalışıyorum ama daha dikkatli olacağım teşekkür ederim
Ezgikiran Emine_820 rica ederm bende agir is yapmiyorum siradan kolay yormayacak seyler ama benmde ayakta kalaym oluuyor birazda belki bunyeden
zeynepp-2 Benim de 7 haftalık benimde bugün geldi çok korktum doktorumu aradim progestan ilacımı hemen kullanmamı söyledi tedbir amaçlı acile gittik şükür kalp atışini duydum 🤗
Emine_820 Nermin1o evet gittim.ic kanama yok dedi bebek iyiymiş. Yinede tedbir amaclı fitil verdi. Iğne de verdi progestan. Kanama olursa vurulursun dedi. Çok şükür rahatladım bebeğim de sıkıntı yokmuş. Stres yorgunluk kaynaklı olmus olablir dedi
Nermin1o Nermin1o gittim herşey normaldi bebek tutunurken kanama olurmuş hafif ama yerinden bile kalkmıycakmışım progestan verdi
Esved Benim de oldu 7+4 de doktor baktı herhangi bir kanama alanı gözükmüyor dedi ama progestan verdi 200 mg.
Esved Selinactr çok geçmiş olsun sağ salim alalım bebişlerimizi inşallah, doktordan sonra son durumu yazar mısınız merak ettim☺️
Selinactr Esved merhaba doktor ilacı 1 düşürdü herşeyin iyi olduğunu söyledi elhamdülillah inşallah hepimiz sağ Salim doğumlarımızı yaparız ❤️🧿🧿