Kızlar selam
İlk gebeliğimde kızımı sürekli sağ göğüsten emzirdim ve hep sağ göğüsten sütümü makina ile sağıp vermiştim o sebepten dolayı o göğsüm oldukça büyük ve içi boş, sol göğsüm ise aykırı küçük. Şimdi de ikinci bebeğime hamileyim acaba bu sefer doğumdan sonra sürekli sol göğsümden emzirsem eşitlenir mi ?