YagizAsyaMom ben de joie litetrax 4 aldım kraft fit ile arasında kararsız kalmıstım ama bır gün bir mağazada kraf fit kullanan birini görüp durdurdum, çocuğu 1 yaşında 8 aylıkmış ayakları tam geliyordu, dedi aldıgıma cok pişman oldum ucu ucuna sığıyor şuan, sanırsam 2 ay sonra yeni bir bebek arabası alıcaz , bebegi de oyle yapılı değildi.