Kucuk_melegim eğer hamilelikten öncede sıkıntılarınız varsa süt filan iyi gelmez gastrit yada reflü olabilir 3.4 gün önce bende acillik oldum aynı dediğiniz gibi gogsumun ortasından boğazıma kadar sanki yirtiliyor hemen serum filan alındı gastritim coşmuş bana antepsin diye bı ilaç verdi o kadar iyi geldi ki bı doktoruna bu ilacı sor istersen ben gaviscon filan hepsini kullandım bana mısın demiyor iyice kötü yapıyor eğer bu antepsinden kullanırsan aç karnına kullanicaksin eczacılar tok yazıyor doktor aç dedi umarım geçer vallahi çok zor 🌹🌹