@Mommm03 sizin ki çok pozitif bir hikayeymiş o pıt diye olması ondan kaynaklanıyor, malesef çok kötüler de var ve az sayıda da değil, yazmayacaktım ama yazayım ben bebeğimi kaybettim doğum kanalında sıkışınca ben sezaryenden başkasını düşünemiycem Allah yüzümüzü güldürsün