Likayolcusu nilaydatokus kafası kıza benziyor 🥰 çok anlamıyorum sadcee kafa şekli 🥰 bi tahmin yani çokda ciddiye almayın 😃
Likayolcusu nilaydatokus rica ederim benimde bu perşembe kontrolüm var 11+4 olucam inşallah bi tahminde bulunur dr çatlıycam yoksa 😅
poyrazin_annesi28 esmerella37 Keseden anlasilsaydi doktorlar 16. Haftaya kadar bekletmez diye düşünüyorum. Onlar bile yanılıyor
Babyhm esmerella37  https://mutluresim.com/images/2023/01/07/du1QF.jpgci merhaba canım banada bakarmısın
Nezosikra esmerella37 Kese şeklinden anmıyormuşsun canım sana zahmet bide bana yorum yaparmisin canım 😘😍
Sirine34 nilaydatokus yok anam anlamıyorum ben bu işlerden 😅 cansu hanım benim miniğe kız dedi kesesine göre Allah gönlümü biliyor ya kız evlat çok istiyorum çünkü bir oğlum var şimdi sana da kız dedi sen benden bayağı önde gidiyorsun öğrenince o yüzden yaz diyorum 🥰 ama bak muhakkak yaz
Aysnrbtnn nilaydatokus benimde karından bakılıyor ama tam tersi 😄 her bebek farklı oluyor demekki hepsi aynıdır sandım